Wie presenteren het Eurovisie Songfestival 2020?
De organisatie van het Eurovisie Songfestival heeft aan diverse media laten weten nog geen keuze te hebben gemaakt voor het presentatieteam voor het komende Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Eén dezer dagen zal er een keuze gemaakt worden en zullen gesprekken plaats gaan vinden waarna de contracten getekend moeten gaan worden. Naar verwachting zullen de namen eind november of begin december bekend gemaakt worden. Eind januari is de sleuteloverdracht door de burgemeester van Tel Aviv en de presentatoren werden de afgelopen jaren ook hiervoor ingezet.
Dionne, Jan, Herman of Winfried?
Hoeveel presentatoren ingezet gaan worden is nog niet duidelijk, maar het lijkt er op dat het er maximaal drie zullen zijn en dat ze sowieso niet afkomstig zijn van de commerciële omroep. De naam van Dionne Stax die onlangs overstapte van de NOS naar AVROTROS lijkt een grote kanshebber te zijn om de shows half mei te gaan presenteren. Ook de naam van Jan Smit valt vaak. De zanger die sinds 2011 het commentaar levert bij het liedjesfestijn heeft er nooit een geheim van gemaakt het een eer te vinden om de shows te gaan presenteren. De namen van NOS presentatoren Herman van der Zandt en Winfried Baijens vallen echter ook regelmatig en zij schijnen ook op de shortlist te staan van de organisatie
Outsiders
Naast de eerder genoemde namen zijn in de media ook de namen genoemd van Amber Brantsen, Annechien Steenhuizen (beide NOS), Rik van de Westelaken, Tim Douwsma, Buddy Vedder en Romy Monteiro van AVROTROS. Andere omroepen hebben Anita Witzier, Lucille Werner (beide KRO-NCRV), Nadia Moussaïd (VPRO), Astrid Joosten, Emma Wortelboer (BNNVARA) in huis. Daarnaast hebben ook Tooske Ragas en Nance Coolen, die op dit moment geen contract hebben bij een omroep, laten weten graag het songfestival te gaan presenteren. Er kunnen uiteraard buiten de NPO bekende Nederlanders gevraagd worden voor de presentatieklus. In 1980 viel de keuze op de actrice Marlous Fluitsma die de voorkeur kreeg boven o.a. Willem Ruis, Ivo Niehe, Willy Dobbe en Edvard Niessing. De eerder in de media genoemde namen zoals Doutzen Kroes, Barry Atsma, Michiel Huisman, Bastiaan Ragas, Nikkie de Jager, Sylvie Meis of Karin Bloemen zijn niet voor de hand liggend, maar wie weet wordt één van deze namen toegevoegd aan het presentatieteam.
Persconferenties
Behalve voor de de show zullen er ook presentatoren gezocht worden voor de persconferenties die plaats hebben in Ahoy voor de geaccrediteerde pers. Roos Moggré (foto, AVROTROS) presenteerde al enkele persconferenties met betrekking tot het Eurovisie Songfestival. Zij zou dus een logische keus zijn om ook de persconferenties, die plaatsvinden na de repetities, met de deelnememde artiesten voor haar rekening te nemen. Een andere naam zou Koos van Plateringen kunnen zijn die tot deze zomer voor SBS6 werkte, maar nu zonder omroep zit. De eerder in dit artikel genoemde presentatoren die niet gevraagd worden voor de tv-shows zouden hier uiteraard ook voor ingezet kunnen worden.
Welke presentator en/of presentatrice zou jij graag op het Eurovisiepodium zien volgend jaar mei? (Foto’s: AVROTROS)
Het gaat heel lastig worden. Waarom niet Dione de Graaf? Samen met Herman en Edsilia kan zij de klus wel klaren. Verder Buddy in de Green Room. Aub geen Chantal, Wendy, Tooske, of wie dan ook van de commerciëlen, de nepheid straalt er vanaf. Chantal doet gemaakt leuk en laten we eerlijk zijn, kijk naar de live shows van DWTS en je weet genoeg.
Herman en Edsilia zie ik wel zitten.
Beste NPO, NOS en Avrotros
STOP alsjeblieft met het naar voren trekken van je eigen gepeupel en betrek inplaats daarvan de showtijgers van de commerciële omroepen bij het Songfestival! De presentatie van de Televiziering met Dionne en Rik wat ‘oke’ maar daar is ook alles mee gezegd: Oke. En met ‘Oke’ gaan wij van het Songfestival geen knalfuif maken.
Geef gewoon toe dat het meredeel van jullie mensen gewoonweg te saai is om een Europees feest te geven, er is een reden dat mensen naar de commerciële omroep kijken als ze entertainment willen zien, daar zitten namelijk de mensen die dat ook echt kunnen.
Hetgeen wat iedereen steeds lijkt te vergeten is dat het Songfestival een feest is wat het gastland in de spotlights zet. Niet een feest “Van de publieke omroep, voor de publieke omroep”. En voor een publieke omroep denken jullie wel erg slecht aan het publiek. iedereen die niet NOS, NPO of Avrotros is wordt buiten het Songfestival gehouden!
Op deze manier verpesten jullie een spektakel waarin Nederland zichzelf echt eens zou kunnen laten zien. Diversiteit is toch een belangrijke Nederlandse waarde? Hoe moeilijk is het dan om de presentatoren (en bij de Green Room en bij de perconferenties) een diverse mix van mensen uit de commerciële en de publieke omroep te maken? Zet gewoon twee presentatoren op het podium, bijvoorbeeld eentje van Avrotros en eentje van RTL.
Ga niet verzwijgen hoe ongelofelijk saai de presentatie van de Televiziering was en luister nou eens voor een keer naar het Nederlandse volk en de mensen die ieder jaar zoveel tijd besteden aan het bespreken van het Songfestival, want ik verzeker jullie, het Songfestival organiseren en echt verstand hebben van het Songfestival zijn twee compleet andere dingen.
Verstand van het songfestival hoef je niet te hebben. Beetje kennis van de Engelse taal en een duidelijke uitspraak volstaat. Dat je het allemaal een beetje losjes kan presenteren is ook een pré. Wie had jij in gedachten ?
Totaal mee eens. De publieke omroep heeft momenteel (nog) de juiste mensen in dienst om de kijkers thuis op vakkundige wijze te informeren over verkiezingsuitslagen, vliegrampen en radicalisering in de samenleving. Entertainment door dezelfde mensen laten doen, levert zoals gisterenavond heeft bewezen, een nogal formele, stijve vertoning op. Laat dat ons in mei 2020 bespaard blijven. Kijkers willen spontaniteit en hartelijkheid, en dat zijn net de eigenschappen die je niet kunt verwerven. Die heb je of heb je niet.
“Kijkers willen spontaniteit en hartelijkheid” en wie van de commerciële omroepen hebben dat wel? Kom niet aan met de standaardnamen die onecht en plastic zijn. We moeten gewoon toegeven dat het wat dat betreft ontbreekt aan talent in Nederland.
Hoezo standaardantwoorden? Ik noem gewoon de namen van mensen die ik goed vind. Basta. Jammer als die je niet bevallen, maar zo blijft het. Je hoeft me dus geen gebrek aan creativiteit te verwijten. Dank je.
Ik vind Romy en Chantal helemaal niet nep. Het probleem in het calvinistische Nederland is dat iedereen die zich niet vasthoudt aan het credo ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’ al gauw nep genoemd wordt. Maar in het buitenland labelen ze dat ‘gewoon’ al gauw als saai.
Dus zoals ik al gezegd heb (nee, je krijgt geen nieuwe namen, Peter) Chantal, Romy, Buddy. En willen ze dan perse de relaxte en Franssprekende Herman, dan ajb geen Dionne ernaast.
Dus jij wilt plastic poppen op het podium, iets waar we al jaren worden mee doodgegooid tijdens de uitzendingen. Het getuigd enkel en alleen van op safe spelen, geen originaliteit, geen uitstraling, aflezen van de autocue en voorgekauwde grappen.
Helemaal mee eens!!!!! Ik vrees eigenlijk best voor een dergelijk scenario. Daarom hoop ik zo dat men buiten de eigen vijver durft te vissen, verder maakt het me geen bal uit bij welke club iemand werkt, als iemand talent heeft en je via de camera bij je strot kan pakken (bedoel ik positief) dan zeg ik DOEN! Het is een verademing om bepaalde mensen op het scherm te zien die totaal zichzelf zijn (denk daarbij eens aan Ryanne van Dorst), niet dat zij dat ESF op haar schouders kan nemen want dat wil ze zelf denk ik niet en ik denk dat het gros van de internationale kijkers zich een hoedje schrikt:-). Ik ben blij dat dergelijk talent bij de publieke rond loopt.
Televiziering publiek is niet te vergelijken met dat van het Songfestival. Het songfestival is al een knalfuif voordat de presentatoren één woord gezegd hebben, dus daar kunnen twee rustige presentatoren heel goed op hun plaats zijn. Grappenmakers verpesten het vaker dan dat ze het festival leuk maken, met Israel dit jaar als dieptepunt.
Laat de presentatoren van de publieke omroep maar lekker hun gang gaan, ik heb daar alle vertrouwen in.
Ben er wel uit! Beau van Erven Dorens en Romy Monteira presentatie. Jan Smit eventueel Greenroom!
Van der Zandt, serieus??????
Onbegrijpelijk! Iemand zonder enige show ervaring…
Heeft tenminste wel humor van zichzelf i.p.v. de gemaakte leukigheid van Chantal of Beau.
Humor???
Weinig uitstraling…
Hij oogt ongelooflijk saai en zeker voor jongeren.
Nee onze plastic pop Chantal of nep Wendy en over haar van Froger nog maar te zwijgen. We moeten in Nederland gewoon eerlijk durven te zeggen dat we er gewoon niemand voor hebben om deze klus te klaren.
Heb je niks jongers?
Artiesten op ESF verjongen enorm en presentatoren blijven ouwe zooi…
Misschien wat spul uit GTST of Zapp op 3? Kom op zeg. Jongste die ik kan bedenken is dan toch Buddy Vedder, voor de rest blijft er echt niets maar dan ook echt niets over. We hebben in dit land geen talent die zo’n grote productie kan dragen.
Maar wel ouwe Herman zonder show ervaring en zijn saaie verschijning. Nou, fantastisch!
Er is ook Geraldine Kemper of Doutzen Kroes voor naast Dionne en Tim Douwsma of Jan Versteegh in green room.
Buiten dat Dionne gister ook ongelooflijk saai overkwam en niet echt spannend bij Televizier.
Iedere, beetje presentator zou toch zo’n uitgekauwd en ingestudeerd draaiboek zoals bij ESF toch makkelijk moeten kunnen maar….
Ja hoor Herman kan dat prima doen, heeft goede humor en kan losjes presenteren.
Gisteravond was idd te erg voor woorden.
Humor voor jouw generatie. Pleurt toch op, zeg! Gedraag je niet als een verzuurde ouwe vent. Als je nooit naar Chantal kijkt, moet je ook niet over haar oordelen.
En dat Nederland niet over presentatietalent beschikt is ook al niet waar. Probleem is dat men bij de organisatie in het eigen kringetje blijt zoeken en geen stap erbuiten.
Helaas komt Chantal wel eens langs en dan moet je helaas bekennen dat het tenenkrommend slecht is, beetje g**l Tijl Beckand aankijken en dom lachen. Nee, daar zitten we echt op te wachten. We willen af van de jarenlange terreur van dom presenteren op het ESF, ja dan moet je echt het domme presentatievolk van de commerciëlen nemen. Dat gaat lachen worden. En Robbert-Rotterdam wat is in jouw ogen dan ’talent’ in Nederland? En dan niet met je standaard antwoorden komen, wees creatief en sowieso geen Doutzen.
Paul de Leeuw & Linda de Mol waren ooit een perfect Songfestival Setje.
Daar zeg je het zelf al: ‘Ooit’.
Je zegt ’t zelf al: “Ooit”
Is ook niks meer van over.
Romy Monteiro, Jan Smit en Chantal (maar daar wordt nogal moeilijk over gedaan) dus dan Tooske/Humberto (die gaat toch ook weer iets doen voor Npo?!
Er is ook Geraldine Kemper of Doutzen Kroes voor naast Dionne en Tim Douwsma of Jan Versteegh in green room.
Ik vind Herman van der Zandt een geweldige optie, lekker relaxed! Geen Monteiro (fake) of Chantal (fake).
Jan Smit moet ook een rol krijgen. Edsilia, is lekker spontaan en zichzelf, als vrouwelijke host!
Tim Douwsma in de Greenroom?
De beste is Romy Monteiro , Doutzen Kroes en Tim Douwsma hoop ik, alle andere namen zijn boring old-fashioned geen styl en truttig.
Wat heerlijk om al die presentatoren af te zeiken, ook al hebben ze meer gepresteerd dan jijzelf. Het is nog erger hier dan de jaarlijkse discussie over wie ons moet vertegenwoordigen.
Je kunt ook iemand naar voren schuiven zonder een ander in de grond te trappen….
En de opmerkingen over leeftijd kan ik niet serieus nemen: dat Emma Wortelboer jonger is dan Eva Jinek, maakt haar niet een betere presentatrice.
5 minuten live Dancing with zegt genoeg waarom niet Chantal deze klus moet gaan klaren.
Douwe Bob, Duncan Laurence & Nikki de Jager!
Kim-Lian van der Meij?
Zit tegenwoordig bij de commerciëlen. Dus dat wordt vanuit NOS/NPO moeilijk.
Edsilia wordt vaak genoemd als presentatrice vanwege haar enthousiasme, maar ze lijkt mij juist geknipt voor de green room. Als presentatrice lijkt mij Romy de beste optie, samen met Tim Douwsma of Jan Versteegh
O ja, en alles behalve Tooske, over nep gesproken..
Jan Versteegh heeft zn handen meer dan vol aan Lingo.
En ik heb Tim Douwsma nog nooit iets zien presenteren.
Nogmaals Edsilia Rombley heeft alles voor een perfecte presentatie inclusief show element .
Had zo gedacht dar Dionne Stax wel geschikt zou zijn om het Eurovisiesongfestival te presenteren, lijkt me toch iets te licht bevonden, na het Televizierring Gala. Dat zie ik toch goed?
Nee hoor Sake, dat zie je helemaal verkeerd ;-)
Ha ha.
Doutzen Kroes, Carice van Houten en Michiel Huisman. Kijk eens naar de immense fanbase en volgers.
Tja en die hebben ook echt ervaring om dit te doen. NOT. Kijk toch verder dan fanbase, populariteit of wat dan ook. Lijkt mij dat we moeten kijken naar kwaliteit en dan komen deze 3 toch echt niet in het lijstje voor.
Als er talent in het spel is, is ervaring meteen minder van belang. Ik herinner er maar even aan dat het esf in 1984 door een zeventienjarig meisje in haar eentje werd gepresenteerd. Zeg me niet dat ze op haar leeftijd op grote ervaring kon bogen. Lef, talent, en gevoel voor entertainment deden het. Dionne Stax (geen entertainment-ervaring, geen gevoel voor show) zal de grootste moeite hebben om er iets van te maken. En een fanbase en populariteit komen niet vanzelfsprekend aanwaaien, dus waarschijnlijk wordt er iets aansprekends gedaan. Belangrijk voor zo’n grote televisieshow.
1984??? 35 jaar geleden en de presentatie heeft geen echte indruk gemaakt, dat zou ik terug moeten kijken. 35 jaar geleden, 1 avond om aan elkaar te praten, dus echte ervaring hoefde je toen ook niet te hebben. 3 avonden is een giga klus en als je het over gevoel voor entertainment hebt , dan moeten we zeker niet de namen die nu veelvuldig geroepen worden naar voren schuiven. Geen Doutze of Carice, leuk voor bepaalde groep volgers, niet voor geheel Europa.
35 jaar geleden. Lijkt me niet van belang of het in 1893, 1984, of 2020 is. Het bewijst alleen dat ervaring niet het belangrijkste is. En verschil maakt het niet of het 1 of 3 avonden is. Of je moet denken dat een onervaren persoon eerder moe is of zo…. Daar geloof ik ook al niets van. Wat belangrijk is, is talent, talent, talent. En als ervaring ook een rol moet spelen, kijk dan in elk geval naar gerichte ervaring in entertainment. Een goede nieuwslezer(es) is niet automatisch een goede showmaster. En wat ik lees over Giovanca, dat vind ik eigenlijk best wel een mooie suggestie. Lichtjes glamoureus en toch intelligent en goede beheersing van de Engelse taal. Want dat laatste heb ik nog steeds zeer hoog in het vaandel staan bij de keuze.
Desiree Nosbusch de presentatrice in 1984 was toen geen 17 maar 19 jaar.
17 of 19 maakt weinig uit, heer xxx. De essentie is dat het blijkbaar mogelijk is om via talent het publiek aan te spreken, ook met weinig ervaring.
Ik zie tussen al de namen welke tot nu toe genoemd zijn dat er een ervaren persoon ontbreekt waarvan ik weet dat zij hiervoor geschikt is. Zij is charmant, heeft een knap koppie, beheers de Engelse taal, heeft een eigen tv programma en kan nog zingen ook. Dan heb ik het over : Giovanca Desire Ostiana.
Het zou ten overstaan van ons trotse Nederland sieren als ook i.v.m. onze culturele samenleving deze keer een niet-witte persoonlijkheid ons land het Songfestival mede presenteert.
En daar ben ik het 100% helemaal mee eens Iwan. Ben naar haar show geweest “Giovanca honours Diana Ross” en ze is inderdaad geweldig. Hopelijk doen ze wat met deze tip van jou.
Jammer dat ze niet vaker wordt genoemd. Maar ze is daarvoor misschien niet bij iedereen bekend. Giovanca lijkt me zeer geschikt.
Doutze Kroes, Chantal Janszen en Michiel Huisman zouden het zeker goed doen. Mooi om te zien, humor en goed Engels sprekend. Als er niemand van de commerciële omroep mag presenteren Ilse de Lange ipv Chantal.
En geen Paul de Leeuw en Emma Wortelboer. Doe dat aub niet.
Paul de Leeuw ben ik groot van fan maar kan soms over de grens gaan, niet doen hoe leuk ik hem vaak ook vind. Emma daarentegen vind ik een verfrissende (misschien iets te enthousiaste) verschijning die ze wat mij betreft best in de green (of welke kleur die ook gaat hebben) room neer mogen zetten.
Kunnen we Petra Mede niet vragen om over te komen uit Zweden? Nederlands zal er toch nauwelijks gesproken worden dus die paar woorden heeft ze zo onder de knie?
En zij is geweldig??
Ik hoop van harte dat we geen saaie presentatie krijgen en nogmaals, dat we onszelf niet te serieus gaan nemen op dat gebied. Denk aub out of the box en toon lef bij de keuze en ga vooral voor een beetje humor. De drie avonden duren voor menig kijker al zo lang. Persoonlijk denk ik dat we Jan S lekker de muziekfeesten op het plein moet blijven doen (is zijn niveau). Stax is een mooi plaatje maar ik vrees dat ze onder sneeuwt in het ESF circus. Herman heeft wel een bepaalde flair en lossigheid die ik in bepaalde programma’s wel waardoor maar of dat werkt op het ESF??? Ik vond van de ESF’s van de pak em beet laatste 15 jaar de presentatie van Petra Mede veruit de beste maar zie niet zo gauw iemand in NL die daarmee te vergelijken is (overigens heeft zij ook de Melodifestivalen in eigen land -wat een ellenlange selectie is met 4 voorrondes een herkansing en finale- kijkbaar gehouden door zichzelf maar vooral het concept niet te serieus te nemen). De presentatie van die het ESF in Lissabon vond ik werkelijk een gruwel. Ik zeg ga voor de gereviseerde (nieuwe knieen, afgevallen enz) Karin Bloemen!
De prestatie in 2017 en 2015 was ook saai tot matig.
Prestatie in 2014 en afgelopen jaar vond ik goed en afwisselend.
Ik las ergens hier op de site Karin Bloemen. Ik zou er zelf niet opkomen maar ik vind het een briljant idee. In van die enorme theatrale jurken. Met flair en soms (schunnige) humor. Zij kan het grootste deel van de show alleen af. Doe eventueel die Herman van der Zandt voor die paar momenten dat het serieus moet zijn. Eventueel Edsilia na een paar borreltjes in de Green room.
Karin Bloemen zal zeker in Europa wel wat wenkbrouwen doen fronzen maar is authentiek, humoristisch, show en professioneel.
AUB geen Paul de Leeuw. Zo’n goedkope en makkelijke humor. Ook teveel ego waardoor het een te lange Paul de Leeuw show wordt.
Wie ik ook een hele goeie keuze zou vinden, is Linda de Mol. Vakvrouw, spreekt de talen. En dan mag ze het wat mij betreft wel alleen doen, net zoals Petra Mede. Wel iemand in de greenroom, Duncan bijvoorbeeld. Het zou ook een, terechte, kroon op haar werk zijn.
Ja Petra Mede is super geweldig de 2 keer dat ze het gedaan heeft was mooi en goed gedaan 2013 en 2016
Ik vindt dat de dames die de presentatie gaan doen gekleed moeten worden door Jan Taminiau
En ik door Victor & Rolf.
Pfff jij hebt ook echt over een mening over.
Inderdaad
en dan commentaar op andere leveren, jij durft
Zeker. Ik ben een lefgozer.
Ach, wacht maar tot je wordt uitgesch*ten hier. Binnen nu en 2 weken
Nikkie de Jager!!!
Jan Kooijman is presentator bij de NPO.
Ik zal aan Andre van duin denken. Die kan er ook humor in gooien.
En als artiest voor Nederland floor jansen samen met henk poort
Ik verwacht van AvroTros dat ze eigenzinnig zullen en blijven denken . Niet meteen overstag gaan door de hype rond Floor Jansen.
Kiezen voor hoge kwaliteit , inzetten op wederom winst/toppositie . Spannend en een kick voor de Nederlandse Deelnemer, meteen een finale plek , een bomvol Ahoy , betere basis kun je niet krijgen. Vraag is nu alleen : Wie?
Ik kies ook duidelijk voor Floor Jansen samen met Henk Poort!
Andre van Duin zou wel de ideale man zijn met ervaring, maar vergeet niet dat de andere Andre (Rieu) ook wel wil. Maar een Henk Poort is van de mannen met ervaring ook iemand die zijn talen wel spreekt. En vergeet niet dat een DJ zoals Armin van Buren ook international bekend is. En je kunt naast hun ook een vrouw zetten zodat je veel zijdige basis hebt.
En Andre van Duin kan dan ook nog een trucje uithalen met de groene wand. Dus copresenteren met iemand uit het begin van de songfestival.
Ik denk dat de Eurovision songfestival te groot is voor een omroep en ook niet kan zonder sponsoren, dus of de Nederlands overheid moet inspringen en het een nederland vakantie land show van laten maken of een grote producent van The Voice dient te komen met een nieuw show idee en dat lanceren op het songfestival. Of phillips die komt met een nieuwe manier van tv kijken.
Maar ik gok op een monster verbond van de omroepen, dus een groot team van presentatoren van diverse oproepen en sponsoren, die elk een land of een liedje promoten. Misschien dat naast een vast presentator voor elke liedje een presentator komt uit het land van het liedje. En dat Jan Smit de co presentatie doet voor het Nederlandse liedje.
Dus je hoort niet de stem, maar je ziet direct ook de presentor in je eigen taal. Gewoon omdat het kan.
Maar misschien dat NPO de uitzendrechten verkoopt aan de hoogste bieder en dat een commericiele en een publieke versie komt.
Jan Smit en Edsilia Rombly.
Giovanca Ostiana van Vrije geluiden en Jan Smit.
Helemaal mee eens Eef, een groot talent.
Van een tafel in een geïmproviseerde studio naar een uitverkocht Ahoy is best een ding lijkt me. Geen idee of haar interesse daar ligt en of ze dat aan kan. Zeker een leuke persoonlijkheid. Misschien als inzending met een goed nummer? De selectiecommissie is begonnen, zie ik.
Mee eens…zoals ik eerder op 17 oktober heb aangegeven :
Ik zie tussen al de namen welke tot nu toe genoemd zijn dat er een ervaren persoon ontbreekt waarvan ik weet dat zij hiervoor geschikt is. Zij is charmant, heeft een knap koppie, beheers de Engelse taal, heeft een eigen tv programma en kan nog zingen ook. Dan heb ik het over : Giovanca Desire Ostiana.
Het zou ten overstaan van ons trotse Nederland sieren als ook i.v.m. onze culturele samenleving deze keer een niet-witte persoonlijkheid ons land het Songfestival mede presenteert.
Sowieso heeft Chantal Janzen de beste papieren. Ze heeft stijl, looks, is adrem, grappig en kan een grote show als dit met gemak controleren. Naast haar zou Jan Smit zeker niet misstaan. Dit is volgens mij een geweldig duo. Beide zijn superprofessioneel.
Weet niet naar welke Chantal jij dan altijd kijkt, maar wat ik zo af en toe voorbij zie komen is pure nep, oplezen van autocue, humorloos, platvloers, nope geen optie.
Het gaat mij erom wat ze eventueel kan. En iemand moet het toch gaan doen hè.
Nu er blijkbaar toch een deurtje open staat naar de commerciële omroep hoop ook ik dat Chantal in de race is.
Daar waar bijvoorbeeld een type Paul de Leeuw over de grens verkeerd en niet begrepen zou worden, te direct en erg bot of lomp, heeft Chantal denk ik wel het soort ‘tongue in cheek’ en (inter)nationale flair in huis voor dit feestje.
Mee eens. Mooi naast Michiel Huisman
Pfffffffffff plastic fantastic. Zoals gezegd er is in Nederland die dit kan eigenlijk. Zal een zware dobber worden.
Speciaal voor jou zullen we Philip Freriks vragen. Zeer serieus, precies zoals jij het wil zien, toch?
Michiel Huisman, Edsilia Rombley & Carice van Houten .
Als het waar is dat presentatoren van commerciële omroepen ook het ESF mogen presenteren dan kies ik voor het trio: Michiel Huisman, Eva Jinek en Humberto Tan. Drie goedgebekte types met pit en humor.
Ik zou Esmee van Kampen wel graag willen zien als presentator in de green room :)
Angela Groothuizen, Adam Curry, Simone Walraven, Eric Corton, Floortje Dessing, Sophie Hilbrand, Bridget Maasland, Adam Curry??
Geraldine Kemper
Gerard Ekdom
Voor de fans van Doutzen Kroes: “Volgens mij is er wel gebeld al… Ik vind het allemaal veel te spannend”.
(Ze weet het alleen niet zeker, of er wel gebeld is)
Ik zou het geweldig vinden als we een all female presentatie trio zouden krijgen met een man in de green room.Ik zie heel graag Eva Jinek als semi serieuze – Chantal Janzen * vind dat we bij beide – niet onderuit kunnen * Eva kan strak presenteren en heeft de juiste journalistieke inslag, en Chantal heeft het showbizz en muzikale komische gehalte – lees Patricia Mede. Als 3 de dan Nederlands grootste talent , die echt alles kan – CelInde Schoenmaker.Hollands welvaren, die op het moment furore maakt in Londen’s West end. Wilnfried Baijens voor de pers conferenties, en de green rooms.Voor de show blocks hebben we zoveel talent in musical land dat daar van alles te halen valt.Hoop vooral dat er veel parodieën komen, serieus en humor , hand in hand.
Ed ga je schamen: Chantal vergelijken met Patricia Mede. Dat niveau heeft en haalt Chantal nooit. Wees gewoon eerlijk, voor deze klus heeft Nederland gewoon het talent niet in huis.