Maak kennis met het logo van 2015
Na de slogan Building Bridges heeft het Eurovisie Songfestival 2015 nu ook een logo. Dat staat volgens de makers voor de verbondenheid, maar ook de veelzijdigheid van de deelnemers, landen en culturen en bouwt verder op Building Bridges, waarmee Oostenrijk bruggen willen bouwen tussen grenzen, culturen en talen.
Executive Supervisor Jon Ola Sand noemt het een ‘geweldig logo, met grote herkenbaarheid en eindeloze mogelijkheden.’
Het logo zal zoals gebruikelijk veelvuldig te zien zijn in de uitzendingen.
Heeft verdacht veel weg van het JESC 2010 logo in Wit-Rusland.
Mooi!
Ik zie alle vlaggen al mooi verschijnen in de Sphere Orb voor op de titelbalk. Beetje 2005 style..
Mooi! Lijkt heel erg op ESC 2011 en 2010 in Duitsland en Noorwegen. En naar mijn mening waren dat twee van de leukste ESC jaren! Heb er zin in! Vertrouw de ORF er volledig in om hier een geweldig evenement van te maken.