Resterende repetitievideo’s online

Dit vind je misschien ook leuk...

6 reacties

  1. Tim schreef:

    Australië, Albanië en Oekraïne erg sterk en die zien we wel terug in de finale. Italië erg kitsch, maar dat maakt het weer leuk. Ik word altijd vrolijk als ik dat nummer hoor!

  2. Harm Stirnberg schreef:

    Frankrijk toch wel erg goed. 17 jaar en zo’n stem!

  3. riccardo schreef:

    Lijkt me dat Australië hier veruit de beste zaken doet.

  4. robbert-rotterdam schreef:

    Albanië en Denemarken blijven mijn favorieten. Australië geeft een heel degelijke uitvoering van maar een gemiddeld nummer, maar omdat de zangeres echt goed is en de gebruikelijke visuele poeha niet nodig heeft, zal ze opvallen. Uit eerdere repetities vond ik Finland en Kroatië supergoed. De Finse zanger steelt mijn hart door zijn doorleefde stem met natuurlijke emotie en het nummer heeft voor mij alles, prachtige melodie, variatie, ook in dynamiek, hard/zacht. Het Kroatische liedje is natuurlijk een droom om uit te voeren. Niets leuker dan meerstemmig zingen. Noorwegen wordt m.i. ondergwaardeerd. De artiest is een waar podiumbeest, en zoals elk podiumbeest heeft hij geen visueel geweld nodig en doet hij gewoon waar hij goed in is.