Canadese omroep lid van EBU; deur open voor songfestivaldeelname

Dit vind je misschien ook leuk...

4 reacties

  1. jan schreef:

    Er moet geld in het laadje en het aantal deelnemers moet omhoog, hoop dat ook belgië zich terugtrekt, 10 jaar geleden nooit gedacht dat ik dat zou zeggen…

  2. Beer schreef:

    Je zou om het arbitraire hiervan heel kwaad kunnen worden.

    Maar gelukkig is het moeilijk kwaad te worden na vorig jaar.

  3. Reggie schreef:

    Canada welkom!!!

  4. Maarten schreef:

    Ze kunnen beter het gedeelte eurovision in de naam weghalen ondertussen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *