Ingrid Simons vertelt over haar songfestivaldeelnames

Dit vind je misschien ook leuk...

4 reacties

  1. Tim schreef:

    Nooit geweten dat de genoemde demo door Ingrid was ingezongen. Misschien ligt die nog ergens in de archieven. Verder een leuke aflevering met een leuke vrouw

  2. Jan schreef:

    So much love, blijft leuk, was toch echt een betere keus geweest.

  3. Beer schreef:

    Tja, Songfestival openen met Out on My Own of So Much Love – laat het duidelijk zijn.

    Ingrid is een fantastisch mens, ik kijk uit naar de aflevering 🙂

  4. robbert-rotterdam schreef:

    Wat een ontzettend leuke vrouw! En zo natuurlijk in haar reacties. Interviewen moet hier een feest zijn geweest, want Ingrid deed meer dan antwoorden op vragen en heeft een super eurovisiegeheugen.
    Ondanks dat zij nooit de hoofdartiest is geweest bimnen het songfestival, vind ik dit een van de leukste afleveringen van de songfestival troubadours.