17u: Officiële opening 70e Eurovisie Songfestival

Dit vind je misschien ook leuk...

21 reacties

  1. Reggie schreef:

    Dat er weinig publiek op af zijn gekomen zegt dat al genoeg!

  2. Johan schreef:

    Ziet er goed uit, tot nu toe goed georganiseerd chapeau 👍

  3. Reggie schreef:

    Ik ben na 30 minuten gewoon afgehaakt…niks meer aan.

  4. Wim schreef:

    Goed georganiseerd Wenen en wat leuk om tussendoor het orkest te horen spelen zoals met Merci Cherie. Kijk al uit naar dinsdag met openingsact Vicky !

  5. robbert-rotterdam schreef:

    Ik ben er maar niet aan begonnen.

  6. Kobe schreef:

    Ik ben eraan begonnen en snel weer gestopt 😀

  7. Margreet schreef:

    ik vond het een leuke uitzending ! ✨✨✨

  8. Zuiderbuur schreef:

    Ik heb nooit het nut en de meerwaarde begrepen van dit loper-evenement.

    • Reggie schreef:

      Ja, vroeger was dat niet eens geweest maar EBU moet gewoon even gaan opscheppen hoe geweldig dit is.

  9. TutHola schreef:

    De “sterren” schreden over de loper alsof ze van koninklijke bloede waren. Ik ben na 15 minuten uit verveling afgehaakt, aanstellerig gedoe allemaal.

    • Reggie schreef:

      Het is ook niks aan, lekker verbloemen alsof niks aan de hand is….

  10. Beer schreef:

    Had gehoopt dat we nu nieuws zouden hebben over KAN, maar helaas.

  11. Toine schreef:

    Ik.was er live bij ter plaatse en het was er hartstikke druk en gezellig! Goede sfeer en goed georganiseerd.