Foto’s Repetities semi 2 (deel 1)

Dit vind je misschien ook leuk...

12 reacties

  1. riccardo schreef:

    Hey, lichtgevend springtouw, die kende ik nog niet, in spin de bocht gaat in, als dat maar goed gaat met de timing, 😅

  2. Jellybean schreef:

    Mijn interesse gaat vooral uit naar Tsjechië en Zwitserland die ik allebei bijzonder kan waarderen.

  3. Kobe schreef:

    Het ziet er uit dat alle delegaties veel werk ( en geld ) gestoken hebben in de acts. Ik denk dat er een paar shock qualifers gaan zijn in beide semi finales.

  4. Ine schreef:

    Geweldige foto s weer

  5. robbert-rotterdam schreef:

    Ik kom helemaal tot rust als ik die foto van Tsjechië zie. Na veel visueel geweld wil ik wel wat anders. Jammer dat Tsjechië niet nog verder achterin het veld optreedt, want dan weet je zeker dat dit land zich kwalificeert. Het kan niet anders of de erg drukke acts moeten elkaar enigszins uitschakelen en moet er ergens daardoor een Dons (letland) effect gaan ontstaan.

  6. RiaNL schreef:

    Ik ben ook heel benieuwd naar het optreden van Tsjechië. De foto’s zien er al heel mooi uit en het liedje is prachtig.

  7. Reggie schreef:

    Is Ghostbusters aanwezig bij Roemeense inzending?

    • Jellybean schreef:

      Inderdaad, blijkbaar hebben ze Bill Murray en co. weer van stal gehaald:)

  8. Beer schreef:

    Azerbeidzjan heeft het echt opgegeven.