Mia en Dion zingen ‘Burning Daylight’ live in Madrid

Dit vind je misschien ook leuk...

122 reacties

  1. Inky schreef:

    Oh echt? Ik dacht werkelijk dat AFAS hun eerste live optreden zou worden. Nou, ben reuze benieuwd hoe het live gaat klinken.

  2. RobOranjeFinland schreef:

    Team Mia& Dion: geniet en maak een verpletterende indruk met een top optreden.

  3. Fizz schreef:

    Ben reuze benieuwd hoe hun eerste publieke live optreden gaat zijn. Als ik wakker blijf probeer ik de uitzending via YouTube te volgen.
    Ik wens #teamMIAenDION alle succes, veel inspiratie en alle plezier toe.
    Let the Burning Daylight become a shinning Star!!

  4. Jeroen schreef:

    Zet ‘m op en geniet vooral Mia en Dion!!
    Ik heb gisteravond laat even gekeken bij het opkomen en voorstellen van de artiesten maar daar waren ze niet bij althans niet gezien. De optredens die er waren van artiesten uit de Spaanse voorrondes en wellicht andere artiesten schrok ik wel van. Er stonden daar een aantal zo ongelofelijk vals te zingen dat was te erg. Vanavond zal het hopelijk goed gaan bij de Eurovisie deelnemers!????????????

  5. Ria NL schreef:

    Ik wens Mia en Dion veel plezier in Madrid en ben heel benieuwd naar hun optreden

  6. Martin schreef:

    Wordt tijd dat ze ’t ‘ns ’n keer Live zingen. Ik begon al te denken dat ze niet bestonden.

  7. Fizz schreef:

    De enige act die mij kon overtuigen, na 20 minuten wachten, want dat begon de live-stream later. ook de spaanse KPN kampt met overbelasting van het net en personeelstekort, was THE true ESC Queen Blanca Paloma.
    Wat was ze weer fantastisch, nu in een meer akoestische setting. Het lied EEaaaaEEEEAAAA is echt een anthem voor mij. Ik weet niet uit welke hoge hoed ze dit toveren in Spanje? Maar dit is echt heel goed. De hele zaal gaat plat en na 3min song is er ook nog es 3 min after song!! Dat noem ik ENTERTAINMENT!!

  8. Hitzound schreef:

    Zwitserland vond ik tot dusver het beste

  9. Hitzound schreef:

    Wat valt Noorwegen live tegen, zeg.

  10. Hitzound schreef:

    Maar Nederland ook. Oei.

    • Gerrit schreef:

      Wat slecht geen finale zo, erg teleurgesteld.

    • Jellybean schreef:

      Nee, dit was niet goed; het was hier en daar vals en het komt gewoon niet over. Jammer, jammer ik had op meer gehoopt.

  11. Fizz schreef:

    Frankrijk, Slovenië, Czechia en ook België waren erg mooi gedaan. Vond Mia en Dion ook erg goed. Hier en daar zenuwen, maar glansrijk afgelegd. Op en door naar Amsterdam Calling.

  12. rich schreef:

    ik hoop dat de oortjes niet lekker zaten of zoiets. anders wordt het wel pijnlijk.

    • rich schreef:

      ze hadden overigens wel uitstraling/charisma, allebei als individu. op beeld goed. maar samen leken ze vooral broer en zus, niet lovers met spanning.

  13. Fizz schreef:

    God, al die interval acts. Er komt geen einde aan.

  14. Mark schreef:

    Aan de gebaren richting de “oortjes” te zien was het geluid niet helemaal goed bij een aantal inzenders (Frankrijk); erg veel vals en duidelijk ernaast gezongen door een groot aantal artiesten; waaronder Rusland, Surie, Frankrijk, Denemarken, Noorwegen, Nederland. Al met al niet het vlekkeloze 1e live optreden waar je als artiest op hoopt denk ik… Gustav kwam wel goed uit de verf.

  15. Br@m schreef:

    Persoonlijk vond ik Australië erg goed; Frankrijk, Portugal en België waren ook prima maar Noorwegen was superslecht. Die meid die deed maar wat; zag er erg ongeinteresseerd uit.

    • Fizz schreef:

      ja, echt. Noorwegen was heel slecht, middelmatige to slechte vocals en de uitstraling van en natte krant. had ze maar een grootmoei die een banaan wil eten…………………………………

      • Luuk schreef:

        Heel vals, met name Dion. We gaan niet door (ook omdat het 100% televote is, waar we het jaren al slechter doen)

        Persoonlijk (en ik kan niet geloven dat ik dit zeg) vond ik Polen nog beter te pruimen deze keer. Was zij wel 100% live?

  16. Gerrit schreef:

    Nu zou het aan de oortjes liggen , ga toch heen was gewoon amateurwerk.

    • Mark schreef:

      Kan je zowel vanuit de organisatie of van de artiest interpreteren natuurlijk…

      Als je gevierd artiest bent en je hebt een goede manager in de zaal, dan heb je even oogcontact met deze na je optreden en doe je nog een meezing of a Capella stukje omdat je weet dat het niet helemaal goed ging…. Én omdat je weet dat de halve Eurovisie minnende wereld toch meekijkt…. Dat deden een aantal artiesten wél en een aantal niet.

  17. RobOranjeFinland schreef:

    Oortjes of niet, ik vind het goed, goede indruk voor “ de eerste keer” . Mooi die spot op Dion, mooi dat Mia dan in het licht stapt, zo zal de act er niet uit zien, maar ik ben meer dan tevreden.
    Volgende stap de Ziggo, daar zal het Oortjes probleem niet spelen.

  18. Jellybean schreef:

    Alika van Estland heeft heel goed gezongen en een prima performance gegeven.Portugal, België, Australië, Frankrijk ook in orde. Ik heb niet alles gezien en gehoord. Denemarken, Noorwegen, Tsjechië en ook Nederland matig, althans vanavond.
    Positief verrast door de akoestische versie van Blood and Glitter (Duitsland)

  19. Fizz schreef:

    Blood and Glitter was ook fraai uitgevoerd in die on tape versie.
    Net de 3 min uitgezeten van Instead I try to sing a song, uit de UK. OMG, het leek wel 10 minuten te duren en kwam maar geen end an.
    Dat was pas slecht!! En Australië kon mij niet boeien jammer genoeg. Had daar meer van verwacht. Lijkt een beetje op de Rasmus vorig jaar.

  20. Esmee schreef:

    Oei, vals! Deed pijn aan mijn oren.

  21. Fizz schreef:

    Ik gaat het nest op.
    Fijne Pasen allemaal.

  22. robbert-rotterdam schreef:

    Verschrikkelijk. We kunnen steeds nieuwe redenen verzinnen dat het zo slecht was, zoals problemen met de oortjes e.d. maar dan nog, andere landen deden het prima. Je ziet ook dat het optreden geen impact had op de zaal. Volgend jaar andere selectiemethode.

  23. GerardMartin schreef:

    Live vallen de meesten door de mand dat kunnen alleen echte artiesten die al 40 jaar meegaan en zangles hebben gehad. Niet al die eendagsvliegen van tegenwoordig uit die miljoenen talentenshows.

  24. Dick schreef:

    Ik heb mezelf ertoe moeten zetten maar heb me er doorheen geworsteld. Ten eerste: wat een verschrikkelijke langdradige maar vooral rommelige show. En dan op basis van de YouTube beelden die overigens van zeer matige kwaliteit zijn ga ik me toch NOG meer zorgen maken mbt ons duo: ze maken een ongeinspireerde indruk, er lijkt totaal niet over nagedacht dat men live voor publiek staat op te treden en dat de beelden online komen. Zoals ik al eerder constateerde van enige chemie tussen de 2 lijkt geen sprake sterker nog het is geforceerd en zoals ik al zei ongeinspireerd. Oortjes of niet: de zang was op zijn zachtst gezegd “wankel” en dan druk ik mij voorzichtig uit. Laten we hopen dat het voor eigen publiek straks beter is. Maar die chemie: iets wat er niet lijkt te zijn zal er dan ook niet zijn vrees ik, de zang zal dan beter zijn (hoop ik) maar ik word er niet vrolijker van. HEEL VEEL WERK AAN DE WINKEL!

  25. rad schreef:

    Jammer dat Mia en Dion zo slecht zongen; nu blijft er helemaal niks meer van over! Helemaal niets van chemie tussen hun beiden. Ik hoop dat ze in Liverpool stil blijven staan op het podium. Vooral Mia vond ik niet om aan te horen en geen prettige uitstraling. Wat een ellende. De selectiemethode moet volgend jaar anders. Serieus!

    • Johan schreef:

      Wat een slecht optreden, het moet gewoon goed zijn, daar hebben ze tijd zat voor gehad, en dan is dit het resultaat. Het is altijd de schuld van oortjes of waar het ook aan ligt, maar dit was geen goede start in ieder geval

      • hein schreef:

        Heb 30 seconden proberen te luisteren
        Drama….vals gezongen!!
        Ik vond sineke errug maar dit?
        Die arogante Duncan heeft dit er mooi door heen weten te drukken.
        Bah

  26. Carla schreef:

    Ai. Misschien was het toch verstandiger geweest om eerder live op te treden in een intiemere setting dan hier het geval is. Dit klinkt gewoon niet goed.

    Ik heb nog lang gehoopt dat een goede act dit liedje kon redden, maar ik vrees dat dit niet gaat gebeuren.
    Zo’n ‘Ilse en Waylon’ scenario gaat er (vrees ik) niet komen. Daarvoor missen ze de klasse en uitstraling. En de (seks)appeal 😉

  27. Robert schreef:

    Bijna alle acts kwamen niet goed uit de verf. Leuk voor de fans deze pre party’s maar nu is bij veel landen de eerste indruk niet goed. En dat lijkt ook echt door de afstemming volume muziek en stem te komen. Ook de acts ogen erg rommelig. Ik ben benieuwd naar de pre party in Nederland komend weekend.

  28. xxx schreef:

    Mijn hemel heeft dat duo niet hun lied niet live hoeven te zingen voor de selectiecommissie?
    Is er een keuze gemaakt die voornamelijk op Duncan gebaseerd was.?
    Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
    Als alles wat ingestuurd is slechter was dan dit, moet het kennelijk weer eens over een andere boeg. Ga dan i elk geval voor een artiest die KAN zingen. Zoals bijv. Floor Janssen of Karsu.

    • Br@m schreef:

      Floor Janssen en Karsu zijn ideale kandidaten om Nederland op het ESF te vertegenwoordigen.

  29. Dirruk schreef:

    Al die pre party’s zeggen evenveel as de bookmakers. Het is net een optreden op een plaatselijke braderie, geen soundcheck vooraf en je moet maar hopen dat het technisch allemaal een beetje klopt.
    Ik vond alle acts slecht overkomen gisteren, maar dat kan ok niet anders…

  30. riccardo schreef:

    Er waren er veel meer die qua zang slecht waren. Dat zal ergens aan liggen. Als je zo’n nummer dat toch staat of valt met goede vocalen niet goed uit je strot kan krijgen, hoge noten niet haalt of valsig klinkt ben je kansloos. Wie weet komt het goed maar deze eerste live was verre van indrukwekkend. : (

  31. Matje schreef:

    Beide stonden erg nerveus op het podium . Dion’s focus op zijn zang was erg ongemakkelijk om te zien ,hij miste daardoor elk contact met het publiek . Mia heeft blijkbaar minder moeite haar zenuwen in bedwang te houden , zij kwam veel spontaner over. Dat er problemen met het geluid waren , vooral bij Dion , was duidelijk . Hij gaf het ook al meteen aan maar het probleem loste zich nies op.
    Deze preshows zijn leuk voor Eurovisie minnende fans maar vanwege het nogal amateuristische gehalte van de organisaties is het niet te vergelijken met hoe alles in Liverpool zal zijn.

  32. Poeki Poeki schreef:

    Gewoon slecht. Geef die oortjes maar weer de schuld.

  33. Karel Kurk schreef:

    Nee vond dit geen goed optreden, zoals ik al eens eerder heb geschreven dit duo heeft totaal geen uitstraling, erg zoutloos, zang ook niet best

  34. Tippy2 schreef:

    Ik kan me toch echt niet voorstellen dat Cornald maar ook Duncan hiervoor kiezen. Dit moet een uitglijder zijn, zo niet mag de selectie commissie op staande voet ontslagen worden.

  35. PaysBart schreef:

    Zoals sommige al schrijven: dit is een pre-party. Vooral leuk als je in de zaal staat. Ik hoorde bijna bij iedereen valse noten. Kijk terug naar Ilse & Waylon op pre-party. Die hadden toen ook niet die geweldige act en stonden net als de artiesten nu.
    Volgende week zelf lekker feesten in Amsterdam en wacht gewoon Liverpool af….

    • robbert-rotterdam schreef:

      Ik bewonder je geduld en optimisme.

    • Carla schreef:

      Maar die zongen niet vals. Bovendien gaat de vergelijking tussen Waylon en Ilse en dit uitstralingsloze koppel gewoon echt mank.

  36. Ikkie1988 schreef:

    Hoe vreselijk vals kun je zingen… normaal is onze zang super sterk Live maar dit is echt heel slecht. manman dit wordt geen finale… misschien dit x maar goed dat juries niet meestemmen in de halve finale

  37. Celine schreef:

    Het is elk jaar hetzelfde.. Een groot deel van de inzendingen wordt compleet afgekraakt op de pre-parties… Valse zang, geen uitstraling, komt niet over blablabla … maar dan op het Eurovisie zelf blijkt alles nogal mee te vallen en er veel beter uit te zien dan men gedacht had..Goede voorbeelden hiervan zijn Belgie 2013 (Roberto Bellarosa) en Belgie 2017 (Blanche). Ik vond bijna alle artiesten van gisterenavond in Madrid niet geweldig klinken, Zelfs Loreen liet af en toe een steekje vallen. Eigenlijk is het alleen maar goed dat de verwachtingen voor ons Nederlandse duo zo laag zijn.. kan het alleen maar meevallen straks in Liverpool. En als we dit jaar niet naar de finale gaan dan zal hopelijk de selectie commissie wakker worden geschud en misschien volgend jaar met iets meer een “gedurfde” inzending komen in plaats van steeds weer die veilige (kwaliteits) inzendingen.

    • PaysBart schreef:

      Helemaal eens. Kijk Tsjechië vorig jaar [lights off]. In elke pre-party ongelofelijk vals. In Turijn klonk het goed en haalde ze de finale.
      Ik ben zekers eens dat de NL selectie wat meer lef mag tonen.

  38. Pietje schreef:

    Dit was gewoon vals ja. Vooral Dion vloog een paar keer flink uit de bocht. Slechte generale is nog geen garantie op een afgang, maar ze hebben nog veel werk te doen

  39. Hennie schreef:

    Gister de hele show in Madrid gezien op YT. Er was er werkelijk maar 1 die goed zong, dat was Alika van Estland. Bij de rest was het gewoon niet goed.

    Komende zaterdag in Amsterdam moet echt beter. Het lijkt mij verstandig om zondag ook naar Londen te gaan.

  40. Gert's Complex schreef:

    Bij Q-Music heeft Dion vorig jaar zijn nummer (ook van Duncan Laurence) ‘Blue Jeans’ live gezongen. En ook daar viel me op dat hij téveel moeite moet doen bij de hoge noten / kopstem. Dat moet ie écht niet gaan forceren. Ook met ‘Burning Daylight’ zie ik dat hij daar moeite mee heeft. Tip: even goed oefenen hierop, niet téveel willen doen qua stem. Zachter zingen kan helpen. Als Dion dat niet doet, dan loopt hij de kans dat je misloopt of charisma. Je bent dan teveel aan ’t knijpen met je ogen, en in jezelf gekeerd. Dat kan koud overkomen.

    Ook hoop ik dat het staging concept op de één of andere manier wel voorziet in warmte en een setting waar Mia & Dion (naar het einde toe) wél dicht bij elkaar staan. Een concert-achtige setting a la Duitsland 2019 zou ik niet fijn vinden. Elkaar bozig toezingen evenmin.

    Ik hoop dat er iets gedaan wordt met tekstprojecties. En met splitscreens bijvoorbeeld. Denk ook even aan Denemarken 2011. Een lichtexplosie a la Denemarken 2000 zou ook erg mooi helpen. Zolang het charisma dóór het staging concept en camerawerk maar gefaciliteerd wordt.

    Dit optreden in Madrid was slécht. En ergens ook wel zorgwekkend. Echter, vergeet niet dat televoters meer vergevingsgezind zijn als het om slechte vocalen gaat (zie Albanië 2015 en Estland 2017; dat laatste land, een duet, had het met 100% televoting wél gered).

    Ik zei op m’n Twitter vooraf al: inzendingen als ‘Burning Daylight’ zijn niet gemaakt voor een concertpubliek. Sterker, het staande publiek moet straks, vind ik, net als in 2014, totaal DOOD genegeerd worden ????. Zolang het bij de kijkers thuis maar binnen komt.

    Ik denk nog steeds dat het wel goed komt met kwalificatie. Nu misschien nog wat nipter. Gewoon volgende week ff wat beter zingen, en het staging concept tijdens de repetities niet uit het oog verliezen. En volgende week voor de leuk -de verwende fan wil ook wat- ff elkaar wat vaker aankieken.

  41. Inky schreef:

    Ik hoop echt dat er goed over de staging nagedacht is, daar hebben ze maanden de tijd voor gehad. Kom nu echt niet met “music first” aan zetten en de rest zien we wel. Dan ga je het echt niet redden. Zang moet beter en de staging moet top zijn.

  42. Gert's Complex schreef:

    *Denemarken 2011 = Denemarken 2010. Excuus.

  43. Nordman schreef:

    Ik denk dat het vocaal wel goed komt straks. Het optreden vond ik oke. Vond de show zelf heel langdradig. Dat doen ze bij EiC toch wel beter.

  44. Marcus schreef:

    Ik snap nog steeds niet waarom Mia & Dion met dit lied een interne selectie waard zijn. Is het enkel omdat Duncan als voormalig winnaar erachter zit? Volgens mij onvoldoende reden.

    Cornald zegt dat de geheime interne selectie noodzakelijk is om ‘kwaliteit te waarborgen’, en om ‘grote/goede namen’ met goede songs zover te krijgen om namens Nederland mee te doen.

    Daar is hier geen sprake van. Dit zijn geen grote namen. Mia zei gister dat ze nog nooit voor zoveel publiek heeft opgetreden. Er waren zo’n 2.000 man in Madrid! Straks in Liverpool staan ze in een arena met een veelvoud daarvan, zo’n 17.000, en tientallen miljoenen tv-kijkers.

    Hoe kunnen ze bij AVROTROS zulke onervaren mensen selecteren? Duncan was in 2019 ook niet heel bekend, maar hij had al wel redelijk wat ervaring, onder meer in The Voice, en hij was toen pas 24 jaar. Mia is al 27 en Dion zelfs 29 jaar. Dit zijn geen beginnende artiesten.

    Dat weten Cornald, Jan en Sander toch ook!? Ik vraag me af of zij wellicht overruled zijn door de directeur van AVROTROS, die ook in de commissie zit. Of is deze keuze de invloed van Caroline en Hila? Het blijft gissen, want ze houden alles geheim. Er is geen enkele transparantie.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind Mia en Dion niet perse slecht. Maar dit is volgens mij een act met liedje voor in een nationale voorronde. Niet bijzonder genoeg voor de interne selectie. Gisteravond toonde dat Mia en Dion beter getest hadden kunnen worden voor een groot publiek.

    Ik steunde het systeem van de interne selectie waarbij alles geheimgehouden wordt zolang er een inzending gekozen werd die dan ook echt kwalitatief en uitzonderlijk is. Waarbij je denkt: dit was niet voortgekomen uit een nationaal songfestival. Dat rechtvaardigt dan de interne selectie.

    Onze beste resultaten zijn overigens voortgekomen uit selecties waarbij de artiest de vrijheid kreeg, en zelf het liedje koos. Het gaat mis als een kleine groep in de selectiecommissie (waarvan alleen Jan een echte muziekprofessional is), het liedje gaan kiezen. Kies een top artiest en geef hen de vrijheid. Geen nobodies die nog nooit in een middelgrote zaal opgetreden hebben.

    De AVROTROS roept kritiek over zichzelf af, door hun pretentieuze beloftes over ambitie, resultaten, kwaliteit, grote namen, enz. Kom dan niet hiermee aan.

    Het Nationaal Songfestival hoeft van mij niet terug. Maar AVROTROS mag transparanter en opener zijn over het selectieproces, met meer betrokkenheid van fans. Het is dit jaar te veel een pretentieus eliteprojectje zonder voeling. Het is een uitgedacht construct. Het connect niet.

    • Fizz schreef:

      + 100. heel goed onder woorden gebracht!!

    • Johan schreef:

      ‘Het connect niet’ ????? Over pretentieus gesproken. Mensen neerzetten als nobodies is overigens de zieligste manier om te zeggen dat je niet tevreden bent met de selectie. Dat was op zich genoeg geweest, want veel zinnigs kwam er verder niet.

      • Marcus schreef:

        Nou sorry hoor Johan, ik zeg nog dat ik ze niet perse slecht vind. Ik hoop dat ze ons verrassen en in Liverpool een goed optreden neerzetten waarmee ze naar de finale kunnen.

        Overigens waren de meeste interne selecties in de afgelopen tien jaar ook niet meteen mijn smaak. Ik had alleen bij Arcade en De Diepte dat ik ‘m meteen voelde. (En ik vrees dat ik in eerste instantie ook in de Walk Along val getrapt ben). De rest is gegroeid, en heb ik leren waarderen voor wat ze zijn. Het is dus niet zo dat ik alleen maar mijn eigen smaak wil.

        Slow Down van Douwe Bob, Lights & Shadows van OG3NE en Outlaw in ‘Em van Waylon waren ook geen liedjes die ik persoonlijk als eerste zou kiezen. Maar daar zag ik wel de kwaliteit in. Zij zijn toen geselecteerd als artiest en mochten zelf hun liedje kiezen. Ze kregen de artistieke vrijheid.

        Ik twijfel of de selectiecommissie het liedje moet kiezen. Volgens mij kunnen artiesten dat beter. S10 had ook al twee liedjes klaar die ze zelf had gekozen. Arcade is destijds gekozen door Ilse DeLange.

        In dat jaar had de selectiecommissie eigenlijk voor iets anders gekozen. Dat lieten ze aan Ilse DeLange horen. Zij vond het niet goed genoeg, en zei: ik heb iets beters. Toen kwam zij aan met Duncan en zijn demo van Arcade. Dat bewijst ook dat artiesten, muzikanten, de keuze beter kunnen maken dan de selectiecommissie.

        Het is volgens mij beter als ze een artiest kiezen en die vertrouwen geven. Zoals eerder. De artiest legde in interviews uit hoe ze tot het liedje waren gekomen, waarom ze bepaalde keuzes maakten, enz. Anouk, The Common Linnets, Douwe, OG3NE, Waylon en Duncan. In sommige gevallen kregen we zelfs een documentaire waarin het proces getoond werd. Best transparant en open.

        De selectiecommissie is niet transparant. Ze zijn nu overgestapt op een geheim proces waarin de commissie honderden liedjes gaat luisteren, en daar een keuze uit maakt. Dat is een verandering waar ze geen uitleg over geven, en niet transparant in zijn.

    • Johan schreef:

      Leuk trouwens om even te zeggen dat er bijna niemand was in Madrid die zuiver zong. Niet zo gek bij dit soort feestjes waarbij het belangrijker lijkt om gezellig bij te kletsen dan naar de muziek te luisteren. Uiteindelijk gaat het erom hoe het straks in Liverpool klinkt.

    • riccardo schreef:

      Kies een top artiest en geef hen de vrijheid.. Volgens Cornald in een pod cast is de laatste jaren werkelijk iedereen gepolst, gevraagd of benaderd. Voor de één is het te vroeg, voor een ander te laat. Het past niet in de agenda of men wil zich niet vrijmaken…

      • Inky schreef:

        Ja dan sta je als commissie ook eigenlijk met je rug tegen de muur als niemand zich aanbiedt. Ik had gehoopt dat na Anouk en Waylon een hoop artiesten wel weer zin hadden in het songfestival.

      • riccardo schreef:

        Het risico om wekenlang je goed opgebouwde naam als nationale pispaal te zien worden gebruikt of in negatieve context te worden geassocieerd is natuurlijk ook best groot.
        Voor relatief onbekenden telt misschien eerder de sprong naar landelijke bekendheid.

      • Tippy2 schreef:

        Maar als ze 400 nummers binnenkrijgen kan je niet zeggen dat niemand wil of kan. Het zijn geen 400 nummers van Dries Roelvink of Corry Konings geweest neem ik aan…

      • riccardo schreef:

        Het verbaast me ook dat er van die 400 niemand iets te kennen geeft of van zich laat horen.

  45. Erwin schreef:

    Ik was fan van dit nummer maar wat een afgang live pff. Vals maar ook ronduit slechte stemmen. Wat een miskleun van de selectiecommissie zeg. Kansloos.

  46. ricardo schreef:

    nu wel duidelijk geen finale plek wat tenenkrommend slechtje stelletje amateurs en inderdaad totaal geen uitstraling afstraffen die hap

  47. Dirk Marko schreef:

    OMG Joan Franca was hierbij loepzuiver.
    Positief hierbij zij was met alleen televoting wel naar de finale gegaan. Dusss er is nog hoop.

    • Ria NL schreef:

      Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt

    • Jellybean schreef:

      Ik geef ze het voordeel van de twijfel vooral omdat bijna niemand vlekkeloos zong en er duidelijk wat technische problemen hier en daar waren.Zaterdag in AFAS zal het toch beduidend beter moeten zijn.

    • Poeki Poeki schreef:

      Desalniettemin wordt het alsnog geen succes of hoogvlieger, niks meer niks minder.

  48. Bart. schreef:

    Een Flash Back naar *Email to Berlin van Double Date*…daar deed het optreden in Madrid van Mia & Don aan denken.
    Kan het erger ?…de arme oortjes van het publiek zullen op tilt slaan in de halve finale. Het is een moeilijk lied en waarschijnlijk te
    hoog gegrepen voor dit duo…helaas.

    • GerardMartin schreef:

      Mee eens, net zo belabberd als die twee van Double date. Hoe vaker ik het hoor hoe slechter ik het lied vind. Ik denk niet dat de finale haalbaar is.

  49. mamu schreef:

    Misschien dat het aan de techniek lag. Het kan. Maar dan nog. Het optreden in Madrid was ronduit teleurstellend. Op het podium twee individuen die ogenschijnlijk toevallig hetzelfde liedje zingen: er is geen enige vorm van samenhang of onderlinge chemie. Daarbij klinkt het dan ook nog eens rampzalig vals. Je merkt: het optreden doet amper iets bij het publiek. Het is allemaal ronduit teleurstellend. Ik hoop overigens ook op een andere manier van selecteren van een volgende Nederlandse bijdrage. In elk geval wordt het hoog tijd dat Cornald Maas er geen bemoeienis mee heeft. De man is bijna sneu geworden.