Calm After The Storm gekozen als ultieme nummer 2

Dit vind je misschien ook leuk...

12 reacties

  1. Tim schreef:

    Met deze jury en de luisteraars van 5 kennende gok ik op Eres Tu of Calm After The Storm

    • Pietje schreef:

      Ja Eres Tu was ook mijn 1e gedachte. De meest voor de hand liggende, saaie keuze voor de bejaarde luisteraars van radio 5.

      • Kobe schreef:

        Of Måneskin 😀

      • Jan Taalregel schreef:

        Wij echte bejaarden denken aan Sing little birdie, T’en va pas, Knock, knock en Congratulations.

    • Tim schreef:

      Haha Kobe won Barbara Pravi bij jou ipv MÃ¥neskin? Denk wel dat Pravi overigens de derde genomineerde is waar vanavond op gestemd mag worden

      • Kobe schreef:

        Tim, mijn grote favoriet dat jaar was Gjon’s Tears. Zwitserland was dus mijn winnaar.

  2. Jan Taalregel schreef:

    Eres tu, Voila en Calm after the storm.?? Ofra Haza zou van mij ook mogen.

  3. Wim schreef:

    Italië 1974, Si van Gigliola vond ik ook geweldig. Ben benieuwd vanavond wat de top 3 wordt.

  4. robbert-rotterdam schreef:

    Ik zou voor ‘Si’ gekozen hebben. Melodieus en prachtig arrangement.

  5. robbert-rotterdam schreef:

    Het was te verwachten dat Nederlandse luisteraars in de finale de voorkeur zouden geven aan een Nederlands liedje