Joost Klein, Käärijä en Tommy Cash slaan handen ineen

Dit vind je misschien ook leuk...

11 reacties

  1. Jellybean schreef:

    Hihi, een parodie op een boy band; ik meen de Backstreet Boys hierin te herkennen. Zou toch zo leuk zijn geweest om hun als pauze act tijdens Eurovisie te zien optreden. Joost weer op het podium, als een vorm van eerherstel. Dikke vinger naar de EBU.

    • Reggie schreef:

      Ik vind het heel erg vermakelijk, heel leuk gedaan. Joost gaat nooit meer met Eurovisie Songfestival meedoen denk ik.

  2. Jang schreef:

    Brilliant!

  3. X EurovisionLover🖤 schreef:

    Geweldig! 🙌🙌

  4. Joost schreef:

    Walgelijk. Smakeloos. Een poging tot humor die grandioos mislukt. 0 hitpotentie. En door.

  5. riccardo schreef:

    Ik ben veel meer fan van de live performer Coachella Joost dan van dit soort “grapjes”

  6. TutHola schreef:

    Heel leuk en stukken beter dan wat er nu in Wenen op het podium staat

  7. Cat schreef:

    enig, i love käarjäa, joost en tommy , xxxc

  8. Patty schreef:

    Geweldig!!!