OG3NE: ‘We zijn hard aan het werk voor Kiev’

Dit vind je misschien ook leuk...

98 reacties

  1. RobRotterdam schreef:

    Ik heb er alle vertrouwen in. Erg benieuwd hoe het straks live op het podium gebracht wordt, volgens mij moet het laatste gedeelte van de song de Europese huiskamers binnen denderen, zo sterk en goed is het nummer wel.

  2. Jan Greeve schreef:

    Ik hoop dat “de act” nog iets positiefs kan toevoegen. We gaan het meemaken.

  3. Og@yne schreef:

    Één van hen zei nog ; we gaan de studio in voor een weergaaloze productie. Na meer dan 20x gehoord te hebben blijft dit lied nog steeds niet hangen. Een hedendaagse popsong met een moderne productie sound EN een hoog songfestival gehalte was ook mogelijk dames!

  4. Andreas schreef:

    Wanneer ik dit lees, versterkt het alleen maar mijn gevoel dat we in Nederland ook naar een vorm van Melodifestivalen toe moeten. Het liedje is geen uitblinker, de dames hebben geen ervaring, de regisseur heeft geen ervaring (op ESF gebied). Ondanks alle positieve inbreng, hangt alles een beetje af van toeval en geluk. Dat is jammer, want Nederland heeft wel de potentie om in maart een complete act te presenteren.

    • GerardMartin schreef:

      Aub niet dat z.g. Melodifestivalen is tegenwoordig ook een vergaarbak met veel niksigheid van hetzefde.

      • Lola schreef:

        En waarom niet? Schamen de Nederpopjes met hun liedjes tegen elkaar op te nemen? Loserssss

    • robbert-rotterdam schreef:

      Gatver, ajb geen Melodifestivalen. Zo goed is dat ook weer niet meer de laatste jaren. Allemaal dezelfde soort producties. Er komt best wel eens wat leuks vandaan nog, maar is m.i. geen reden voor die gebruikelijke verafgoding van dit evenement.

      • Lola schreef:

        Ja en daarom wint Zweden al 6x!!! :P Zweedse productie is 10x beter dan krentig cheap polderpop-productie.

    • Hebbuzz schreef:

      Brrrrr Melodifestivalen. Het is dat de winnaar soms nog goed is, maar van de 28 bijdrage dit jaar is het merendeel net zo goedkoop als de rommel in de Deense en Spaanse voorronde alleen dan veel beter in beeld gebracht.

      • Lola schreef:

        Ik herken veel meer rommels in de Nederlandse inzending! IK kijk al 17 jaar lang naar Melodifestivalen en vind de productie 10x beter dan Poldertroep!

      • robbert-rotterdam schreef:

        +dat ze het geluid manipuleren (veel playback vocale steunbanden) zodat alles al gelijk veel indrukwekkender lijkt)

    • Will Geerts schreef:

      De laatste keer dat Nederland een nationale finale organiseerde, heeft me tonnen geld gekost aan immodium. Never again !

  5. Toine schreef:

    Lied is goed gezongen, maar blijft inderdaad totaal niet hangen. Niet geheel onbelangrijk lijkt me. Ik wil geen zuurpruim zijn, maar ik heb er een hard hoofd in…..

  6. Nordman schreef:

    Tsja ik heb ‘m 10 x gehoord ofzo en bij mij blijft het wel hangen. Zelfs toen ik gisteravond wilde slapen hoorde ik nog dat Cry no more in mn hoofd. En ja, dat is vervelend als je probeert te slapen…

    Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ze in het interview over de afgewezen nummers zeggen “die hebben te weinig songfestivalgehalte “. Had gewoon een sterk lied uitgekozen ipv ‘het moet wel op het songfestival passen’. Maar goed. Wat vertrouwen geeft is het feit dat ze de focus hebben op Oekraine en hoe de act er straks uit moet komen te zien. Ik verwacht dat ze het nummer live naar een hoger niveau zullen brengen.

  7. RobbieR schreef:

    Ik heb ook meer vertrouwen in de dames gekregen. Hoe ze het aanpakken en verder gaan aanpakken voor straks op het podium is fijn om te horen.

    Ps inderdaad jammer dat men het over een echt songfestivalliedje, eigenlijk is hun liedje dat ook niet.
    Maar goed, ik was negatief over de dames maar ga er nu meer positief in.

    • GerardMartin schreef:

      Wat is een echt songfestivalliedje???

      • Jan de Taalregelman schreef:

        Iets in het Engels met een filmmuur.

      • RobbieR schreef:

        Het valt mij op dat men nog steeds denkt dat er een echt ESF liedje geschreven moet worden. Echt ESF liedje?
        Misschien wat meteen aanslaat? Vrolijk halleluja gehalte?

      • robbert-rotterdam schreef:

        Volgens de traditie zou dat een liedje moeten zijn met een universeel thema, een herkenbaar refrein en last but not least de broodnodige modulatie.
        Eigenlijk is dat een heel verouderd recept dat de laatste jaren niet meer winstkansen creëert. Tegenwoordig is een winnende inzending een bijdrage die een auditief en visueel pakkend pakketje presenteert..

    • Erik schreef:

      Sjalalie van Sieneke

  8. GerardMartin schreef:

    Ik wens ze veel succes, in mei zullen we weten of Europa heeft gekozen voor kwaliteit of het zoveelste tralala riedeltje…..ik vrees voor het laatste.

  9. riccardo schreef:

    Ik ken ze met name van het coveren van wereldhits en classics. Het eigen werk, inclusief dit nummer, past wel bij ze maar haalt dat soort nivo niet. Het is allemaal wel leuk, goed en okee, niet met de herkenbare klasse of van een stijl waarmee je op vrijwel iedereen meteen veel indruk maakt. Maar hopen dat het perfect neerzetten van het totaalpakket het nummer de lift kan geven die het nog wel nodig heeft om de concurrentie achter zich te laten. Aan de inzet ligt het denk ik niet. Volgens mij kunnen ze er nog een redelijk eind mee komen.

  10. Hebbuzz schreef:

    Qua regie en promotie moeten we ons dus we zorgen maken. Liedje is best wel OK, al beklijft het lastig. Juist daarom gaat het visuele extra moeten meetellen.

    Wat we bij RTL zagen was weer die projectie van tekstflarden, ongetwjifeld omdat de meisjes willen benadrukken dat die belangrijk is, maar het werkt gewoon niet. Slechts klein percentage van de kijkers zal meekrijgen waar het lied over gaat en wil uitdragen. Daarnaast vond ik het bij RTL nog steeds stijfjes overkomen. Als je liedje ‘lights and shadows’ heet, moet je dat conceptueel helemaal doorwerken in de act, dus silhouetten, kaarsjes en een vuurwerkgordijn a la Running Scared tegen het einde, bijvoorbeeld bij het handjeklap. Maar goed ook hier hebben ze weer gekozen voor de incrowd, en daarmee voor een blinde vlek op dat gebied.

    Dat ze nauwelijks iets aan promotie gaan doen, is heel Nederlands, maar onverstandig. Andere landen zie je op meerdere plekken opduiken in Europa tijdens nationale finales of voorronden. Ik denk echt dat enerzijds goed werkt, maar ook anderzijds goed voor de meiden zou zijn, om te wennen, want zij denken dus echt nog dat het vergelijkbaar is met het junior en dat kwaliteit hun unique selling point is. Dat is het niet, want 43 landen willen het beste showen, dus daarmee sta je op gelijke hoogte i.p.v. op voorsprong.

    Goed te zien dat internationaal het liedje in ieder geval onder de reeds gekozen ballads het goed doet. (Malta en Slovenië staan doorgaans strak onderaan, UK meestal net onder NL in de bovenste helft van de rijtjes, waarbij ik wil aantekenen dat live UK scheller klinkt dan de sympathieke studio-opname, waar OG3NE live even perfect klinkt als op de plaat.

    Nederland staat bij de bookies nu op 16. Toch best hoog

  11. riccardo schreef:

    Nu toch ook de clip maar eens bekeken. Dan zie en hoor ik toch best veel dingen waar ik ondanks dat het m’n smaak niet zo is voor een Songfestival inzending eigenlijk best blij van word. Het heeft meer contrast nodig?

  12. robbert-rotterdam schreef:

    Ik was erg enthousiast over het live optreden in RTL Late. Zelfs al vergaten ze soms nog in de camera te kijken, het KLONK in elk geval heel goed en ik verwachtte gisteren nog geen eindproductie. Ik ben positief over hun pogingen om er ook visueel iets van te maken en ga me hier niet van tevoren druk maken of het ze wel of niet lukt. Hun uitspraken dat ze bezig zijn met de visuele aspecten en dat er een regisseur meegaat, stellen me voorlopig gerust. De RTL studio is een kleine ruimte en ze hadden een klein podium. Ze moeten gewoon zelf die vertaalslag maken naar een groter podium zonder bemoeienis van welke fan dan ook. Ik denk dat een team van 40 mensen genoeg moet zijn:) Dat de regisseur geen ervaring heeft met het ESF vind ik vrij irrelevant. Deze persoon moet ervaring hebben met het vertalen van optredens naar een tv-scherm. Dat is het punt. En die ervaring heeft Rolf Meter ruimschoots. Pannecoucke had in 2014 nog geen ervaring met het ESF en dat was misschien maar goed ook, mogelijk had hij anders te veel een ‘Eurovisieplaatje’ tevoorschijn getoverd, wat dat ook moge zijn, en niet vanuit zijn eigen ingevingen gewerkt.
    Wat de zin van reizen naar het buitenland betreft: buitenlanden bezoeken vind ik echt onnodig. Het is geen 1988 meer toen er nog geen internet was. Hele groepen mensen kijken nauwelijks nog tv en hebben als voornaamste medium het internet. Daar moeten ze op inspelen. You tube-clips lanceren, en op deze manier Europa in proberen te pakken. The Common Linnets en Anouk deden ook niets aan internationale promotie, dat kost alleen maar energie en levert weinig rendement op. De tijd en energie kan m.i. beter in het binnenland gebruikt worden voor de vervolmaking van het project.

    • Hebbuzz schreef:

      Ik heb er ook nog wel vertrouwen in, maar als je zegt dat je vol voor de winst gaat, moet je ook alles uit de kast trekken en voor maximering van je kansen gaan.

      • robbert-rotterdam schreef:

        Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen ik denk dat ze achter de schermen hard aan het werken zijn, maar niet alles vertellen.

  13. Jan de Taalregelman schreef:

    Wat ik vreemd vind is dat de inzending van de publieke omroep op de eerste dag zo bij de concurrentie uitgemeten wordt. Men laat zich de kaas van het brood eten.

  14. youri schreef:

    Mijn top 22 tot nu toe:
    1: Frankrijk
    2: Zwitserland
    3: Denemarken
    4: Italië
    5: Cyprus
    6: Finland
    7: Nederland
    8: Letland
    9: Oostenrijk
    10: Polen
    11: Slovenië
    12: Duitsland
    13: Hongarije
    14: Verenigd Koninkrijk
    15: Moldavië
    16: Albanië ( iets betere versie van dat vreselijke Georgië )
    17: Kroatië
    18: Oekraïne
    19: Spanje
    20: Wit-Rusland
    21: Malta
    22: Georgie

  15. Marco schreef:

    Heb net even teruggekeken naar hun optreden bij RTL en ik word bij deze dames telkens vreselijk afgeleid door hun asynchrone handenwerk. Hun zang is goed, op glimlachen hebben ze ook prima geoefend, maar die handen. Afgrijselijk! Dames doe daar wat aan en wie weet ga ik dan toch nog in jullie geloven.

  16. Lola schreef:

    Oudbollig als Wilson Philips!!! Miaoowwwwwwwww
    https://www.youtube.com/watch?v=L-d4J3YUQmU

  17. Kobe schreef:

    Staan ze al op 1 in de Itunes lijst ?

  18. robbert-rotterdam schreef:

    Lola:
    Ja en daarom wint Zweden al 6x!!! :PZweedse productie is 10x beter dan krentig cheap polderpop-productie.

    Ja, dat weten we nu wel wijffie, dat 1. je vindt dat Nederland alleen goedkope polderpopproducties maakt (nog maar 356 maal gelezen) 2. Dat je spelling verschrikkelijk is. Wat is krentig???Je bedoelt waarschijnlijk krenterig, wijffie?

  19. Norman schreef:

    Ongetwijfeld is er veel veranderd, mensen kijken minder tv en het internet speelt een grotere rol. Toch levert de nauwe samenwerking in de Scandinavische landen veel punten op. Ze hebben daardoor een groot samenhorigheidsgevoel. Inmiddels hoort het Baltikum daar ook bij. Heel slim bv. bij Eestilaul vanavond Måns Zelmerlöw uit te nodigen.
    Nederland, met weinig buurlanden, heeft het met Eurovision in Concert prachtig opgelost, dat levert veel goodwill op. Sindsdien scoren wij stukken beter. (2011 en 2012 nog niet, zoiets duurt even) Dank dus aan de mensen, die dit organiseren!
    Wat OG3NE betreft ben ik enthousiast. Ik vind het Bee Gee-achtige liedje prachtig en ze doen het geweldig.
    De top 10 is haalbaar.

    • Will Geerts schreef:

      lol… dat Eurovision In Concert ook maar enige bijdrage heeft geleverd aan het Nederlandse succes de afgelopen jaren is echt te zot voor woorden. En Trijntje dan ? Alsof er maar 1 Europese Jan met de pet op NL heeft gestemd omdat ze daar een aantal maanden ervoor het fannetjesfeest EiC hebben georganiseerd. Buiten de fannetjes weet niemand van het bestaan af en wordt het door de commentators ook nooit vermeld.

    • robbert-rotterdam schreef:

      Oorzaak en gevolg is onduidelijk en niet bewijsbaar. In Nederland wordt het EIC georganiseerd en binnen het festival scoort Nederland beter. Voor mij de vraag of het ook maar iets met de organisatie van het EIC te maken heeft, voor jou blijkbaar een weet.
      Ik denk eerder dat het met de liedjes te maken heeft gehad en de wijze waarop de artiesten zich hebben voorbereid.

      • Will Geerts schreef:

        Uiteraard heeft het enkel met dat laatste te maken. Anders moet elk land zo’n Eurovision In Concert organiseren ! Enkel UK doet dat nog met de London Eurovision Party en UK is nu niet echt een land dat goed scoort de afgelopen jaren. Dus het één staat duidelijk los van het ander.

  20. harm stirnberg schreef:

    Ik zag op YouTube een filmpje waar iemand 197 top22 had geluisterd en daar was Ogene 24x op de 1e plek te vinden en gemiddeld de 7e plek. Dat geeft mij een goed gevoel!!!

  21. 020Nick schreef:

    Lola:
    Ja en daarom wint Zweden al 6x!!! :PZweedse productie is 10x beter dan krentig cheap polderpop-productie.

    robbert-rotterdam: Ja, dat weten we nu wel wijffie, dat 1. je vindt dat Nederland alleen goedkope polderpopproducties maakt (nog maar 356 maal gelezen) 2. Dat je spelling verschrikkelijk is. Wat is krentig???Je bedoelt waarschijnlijk krenterig, wijffie?

    Is dit dezelfde lola die al bij een eerdere inzending zo heeft zitten trollen? Volgens mij een ongelukkig meisje.. triest..

    • Nordman schreef:

      Jup it’s back :D maar je kunt het beter negeren en overheen lezen, werkt beter :-)

    • Lola schreef:

      Wat jij trollen noemt, noem ik een eigen mening hebben. Waarom moet mijn mening hetzelfde zijn als de jouwe???? PFFFFF

  22. Kenny schreef:

    Mijn top 23:

    1. The Netherlands
    2. Belarus
    3. Finland
    4. Italy
    5. France
    6. Hungary
    7. Estonia
    8. Moldova
    9. Cyprus
    10. Poland
    11. United Kingdom
    12. Albania
    13. Germany
    14. Austria
    15. Slovenia
    16. Spain
    17. Switzerland
    18. Ukraine
    19. Malta
    20. Denmark
    21. Latvia
    22. Georgia
    23. Croatia

    En ja, ik heb Nederland 1e gezet. Ik zie geen winnaar in alle andere liedjes. OG3NE mag van mij echt winnen dit jaar. ;)

    • RobRotterdam schreef:

      Helemaal mee eens!

    • robbert-rotterdam schreef:

      Is ook mijn no.1, omdat ik het een erg mooi liedje vind en ik van die harmonieën hou. Dat is dus mijn eigen smaak, denk niet dat het de Europese smaak is, maar met juryhulp en een goede visualisatie moet een finale mogelijk zijn. Muzikaal gezien verdienen ze dat, maar er speelt nu eenmaal meer. Smaak in de verschillende landen, migratiestromen die van invloed kunnen zijn, etc.

      • Lola schreef:

        2 polder modderssss met een gehoor-probleem!! hahahahhahahhaha.
        No money = no victory. Cheap = cheap!

  23. GerardMartin schreef:

    Ik ben er niet heel erg kapot van maar het is met Italië toch wel het beste wat we dit jaar kunnen verwachten vrees ik….

  24. tippy2 schreef:

    Ik vind Italie irritant, voor mij geen top 10

    • Kenny schreef:

      Ik vind Wit-Rusland en Finland sowieso net even wat leuker dan Italië. Wit-Rusland: VROLIJK. Finland: DE BESTE BALLAD SAMEN MET NEDERLAND TOT NU TOE. ;)

  25. Ed schreef:

    Jongens echt ophouden hoor, het nummer blijft niet hangen, het nummer is opgedeeld in 2 tot 3 stukken, en die blijven allemaal hangen.
    Snap werkelijk waar niet dat mensen anders beweren. De melodie staat als een huis, alleen de produktie is te log en te nineties, ik zou dat graag veel moderner geproduceerd willen hebben.Ik griezel werkelijk van dat Queen gitaartje zo fout, en andere muzikaal behangerige invulling van het nummer vind ik ook een stuk minder.
    Maar misschien staan daar misschien totaal niet achter 😉

    • Og@yne schreef:

      De productie blijf ik oudbollig musical/disney vinden en “het lied bleef niet hangen” en ” het pakt niet” . Maar daar ben ik inmiddels vanaf en kan het lied zelf nu beter waarderen. Maar puur vanwege hun zang harmonieën en dan blijft de” cry no more” vanzelf hangen en kun je niet anders meer dan je er verder in mee te laten voeren . Dat is nu net waarmee ze ( hopelijk )met hun live performance in die 3 minuutjes de kijker thuis straks kan betoveren .

  26. Peter schreef:

    Net hun optreden gezien bij Carlo Boszhard. Wat een wauw gevoel krijg ik er van. Goed opgebouwd nummer, en het einde knettert van de buis af. Ook het gesprek kwam goed over. Ze gaan er echt voor, werken hard aan de act. Niets aan het toeval overlaten. Act staat voor dat ze vertrekken en er hoeft dan niets meer worden gedaan daar. Ik heb het volste vertrouwen en vind dat Nederland eens een keer trots moet zijn dat we deze kwaliteit inzenden.

    • Nordman schreef:

      +1

      • RobRotterdam schreef:

        Nummer 1 ITUNES, dat is vast een begin………….

      • Jadus schreef:

        Itunes zegt niet zoveel, Spotify is belangrijker, en daar scoren ze vooralsnog bijzonder matig.

        Maar dit nummer zal ook geen hit worden, daar is het te kitscherig voor, en te slecht geproduceerd. Dit zegt overigens niks over hun kansen op de finale in Kiev.

    • robbert-rotterdam schreef:

      Jammer, deze uitzending gemist. Ik ga nog eens neuzen bij replay tv

  27. RobbieR schreef:

    Ook kijken ze meer in de camera’s, mijn vertrouwen in de meiden groeit ook.

  28. Johannes schreef:

    wat een onzin

    Jadus:
    Itunes zegt niet zoveel, Spotify is belangrijker, en daar scoren ze vooralsnog bijzonder matig.

    Maar dit nummer zal ook geen hit worden, daar is het te kitscherig voor, en te slecht geproduceerd. Dit zegt overigens niks over hun kansen op de finale in Kiev.

    • RobRotterdam schreef:

      En dan te bedenken dat je het nummer bij Itunes tegen betaling kunt downloaden, dat zegt genoeg toch?

    • Jadus schreef:

      Om op 1 te komen in Itunes hoeven er maar een paar honderd exemplaren verkocht te worden. Spotify toont of mensen het nummer ook echt willen horen.

      Dat het geen hit wordt lijkt me evident, toch? Het is niet iets wat lekker wegluistert op de radio. Maar nogmaals, dat zegt niks over hun kansen in Kiev. Jamala en Conchita hadden ook geen radiohit, maar wonnen wel.

      • Nordman schreef:

        Ik kan me wel vinden in die laatste zin ;) Jamala vond ik live indrukwekkend om naar te kijken, maar tis geen lied dat ik zelf zou opzetten om naar te luisteren. Bij Og3ne heb ik hetzelfde. Op hun album staan prima nummers hoor, maar live gebeurt er wel iets. Dan klinkt hetzelfde lied ineens 10x beter. Hypnotiserende werking bijna.

      • robbert-rotterdam schreef:

        Dat is absoluut waar. Er moet gescoord worden op het podium en via de camera’s/regie. Veel voormalige winnaars kunnen daarover meepraten, van Marie N, tot de Olsen Brothers(ze waren destijds de enigen met een plotseling lichteffect in Stockholm), Jamala en Conchita Wurst. Ik wed ook dat The Common Linnets zonder hun magistrale vondsten in de regie niet eens de top-5 bereikt zouden hebben, want die visuele vondst van een steady cam gaven de opening naar het grote publiek.
        OG3NE-team moet ervoor zorgen dat ze eenmalig gaan knallen met hun plaatje. Het overbrengen van de boodschap visueel zou nu eerste prioriteit moeten zijn want die boodschap komt nog niet sterk genoeg naar voren. Echt een uitdaging, lijkt me, om hierin te slagen, zonder te sentimenteel op reality show niveau te raken.

  29. Erik schreef:

    GerardMartin:
    Wat is een echt songfestivalliedje???

    Sjalalie van Sieneke

  30. Og@yne schreef:

    Ik vind dat het lied hoognodig een revamp nodig heeft hoor. Zeker wat betreft die muziek sound 😞

    • Ed schreef:

      ZO MEE EENS Og@yne, vind nog steeds het lied top , melodie refrein , gewoon goed, —— maar het is zo oubollig en gedateerd nineties,

      Ik zeg ff flink door een WASTRAAT !! …… oppoetsen naar deze tijd,
      Als Og3ne die stap kan maken zie ik dit met gemak de top 5 inzeilen, MET GEMAK …….

      Maar zoals het nu is is het gewoon teveel Wilson Philips ….. en dat hoeft niet !!
      Zoveel landen blijven sleutelen aan hun nummer en komen een week voor sluiting met een restyle, ik mag zo hopen dat de mieden dat hier ook gaan doen !!!!

      • Ed schreef:

        SPICE IT UP LADIES !!!

        Pa maakt prima nummers, pakkende nummers het is voor mij alleen DE MUZIKALE INVULLING DIE HET OUBOLLIG MAKEN !!

        Als ze een goede producer kunnen krijgen die hun sound weet te trekken naar nu HEBBEN WE A WINNER !

        Laten we nml eerlijk zien wie van alle deelnemers kunnen zo performen als deze 3 ECHT NIE – MAND !!!

  31. Stanislav schreef:

    Die middelste mag ook wel ff nog flink gaan sporten voordat ze naar Kiev vertrekt…

    • Peter schreef:

      Leuk voor de Spanjaarden, maar het zegt helemaal niets. Veel te veel eer voor deze regisseur. Is 1x gelukt, meer ook niet. We kunnen beter de regisseur van “The Passion” vragen.

  32. Ed schreef:

    Mag alsjeblieft dat VRESELIJKE GITAARTJE eruit gemixt worden !! Ik griezel er elke keer weer van … zo oubollig en retro !! MODERNISE GIRLSZ !!

    • Og@yne schreef:

      Totaal mee eens het is en blijft tè outdated. dat het gewoon fout is ! we lezen her en der comments met “> ze zullen live met hun vocalen de boel wel omver gaan blazen.< ..tjaa …tis geen" the voice" contest maar liedjes contest en nog steeds blijft het lied outdated. Ierland bijv. heeft weliswaar een mega oldskool compositie maar wel in hedendaagse productie/sound. Geld ook voor aantal andere ballads en bij de uptempo songs die een knipoog naar de 80's hebben maar wel up to date zijn geproduceerd. Portugal is ook ouderwets nostalgisch maar tijdloos en dus niet outdated, In het veld van de vele ballads valt dit dan juist op , ik hoop dat dit wel de finale haalt. Voor Og3ne is het kantje boord en zal totaal niet verbaasd zijn als ze geen finale bereiken.

  33. tippy2 schreef:

    Dames trios doen het nu eenmaal niet op het ESF, dat zagen we toch allang aankomen?

  34. Og@yne schreef:

    Benieuwd, zoals ze zelf uitlegde, in welke fase ze zich nu bevinden?

    • RobbieR schreef:

      Grijpen naar touwen, nu ze zien dat ze de finale niet gaan halen?

      • RobRotterdam schreef:

        Ik heb er alle vertrouwen in , lees de buitenlandse reacties op you tube maar………1 en al lof voor de meiden en het lied

      • Og@yne schreef:

        Reacties heb ik gelezen, zijn voornamelijk Nederlandse reacties. Naast positieve commentaar vindt men in het algemeen dat het veel te veel gedateerd is. Verder zijn alle reacties niet representatief voor anderen die er niet op reageren. Het gaat kantje boord worden voor Og3ne.En als ze de finale halen gaat het iig geen overwinning worden met dit lied.

  35. RobbieR schreef:

    Ik nu weer minder sinds ik weet wat in hun halve finale staan.
    Alles staat of hangt tijdens de rehearsals.

  36. riccardo schreef:

    Ed:
    SPICE IT UP LADIES !!!

    Pa maakt prima nummers, pakkende nummers het is voor mij alleen DE MUZIKALE INVULLING DIE HET OUBOLLIG MAKEN !!

    Als ze een goede producer kunnen krijgen die hun sound weet te trekken naar nu HEBBEN WE A WINNER !

    Laten we nml eerlijk zien wie van alle deelnemers kunnen zo performen als deze 3 ECHT NIE – MAND !!!

    Ben ik het toch wel mee eens. Ben geen fan maar als ze op de een of andere manier het suffige kunnen omzetten naar iets dat veel meer naar nu klinkt zie ik ook echt wel goede kansen. Het liefst had ik een tijdloze classic gehoord maar daar is het nummer en daarmee de invulling cq uitvoering lang niet sterk genoeg voor. Gaat niet gebeuren hoor. Performance is ook meer dan zang. De boel is nog niet in balans. Spice it up dus!

  37. Ed schreef:

    eens ;)

  38. Ed schreef:

    EENS, …. maar al een heel stuk op de goede weg, en ik geloof ook na alle politieke heisa, en de uitkomst van de verkiezing dat we een “Popul(isten*flauw ;))air” vote kunnen verwachten uit Europa.
    3 leuke frisse meiden met gouden keeltjes, nummer heeft op het eind ook een anthem achtig iets, er zijn heeeel veeeel pro’s.
    Dat heeft een winnend nummer nodig, of laat ik het zo zeggen KAN een winnend nummer nodig hebben.

    Al die factoren zijn er, maar tja die gitaarrif en verdere invulling moet in mijn ogen echt anders, je leest opm buitenlandse fora Wilson Philips steeds voorbij komen, en tja laat dat nou net die mainstream 90 ties pop te zijn. die het nummer nu zo “licht belegen”maakt, en dat is zo jammer.

    MINDER SKY RADIO – MEER MODERN EN NOW

    Als de 3 dat op een rijtje krijgen dan geloof 100% in beslist in Netherlands 12 points !!

  39. Starkoo schreef:

    29ste nog maar bij de wetkantoren, is niet best laten hopen dat ze snel weer stijgen, maar ja goed we moeten het doen met het lied van nu, ze verdienen zeker de finale!

    • johan schreef:

      die wedkantoren dat zegt helemaal niks

      • Matje schreef:

        idd , die gaan uit van wat voor reacties de fans op het internet geven op de liedjes. Algemeen bekend is dat die voornamelijk hapklare brokken willen en dat is de Nederlandse inzending niet.

  40. riccardo schreef:

    Ik dacht en zei al voordat we het nummer kenden met wat geluk in de middenmoot. Dat denk ik nog steeds.
    Ook best jammer dat het de “raad van wijze mannen” aka de selectiecommissie niet lukt in te haken op trends binnen het festival die de laatste paar edities overduidelijk naar moderne pop in brede zin neigt. Als je iets wilt doen dat zgn eigen, eerder neigt naar stereotype Eurovisie en minder van het moment is moet het in alle facetten dermate overtuigend zijn dat wie dan ook van de sokken wordt geblazen. Zo’n track is dit niet, helaas.

    • Matje schreef:

      Albanië 2012 ( suus) is een lied wat moeilijk toegankelijk is en door vertolking van desbetreffende artiest met een geweldige stem wel goed scoorde . Persoonlijk vergelijk ik de situatie met de Nederlandse inzending , niet direct pakkend door melodie maar bij het eerste gehoor wordt je meegenomen door de vocale prestaties van de zusjes. Ben er heilig van overtuigd dat we de finale halen wat daarna gebeurd is moeilijk te zeggen.

  41. Ed schreef:

    Og3ne kan beslist heel hoog komen met dit lied, van mijn buitenlandse vrienden hoor ik dat ze het nummer steeds beter vinden, naarmate ze het vaker horen, en zitten zoveel modulaties in, dat moet echt even wat luisterbeurten hebben.

    Het vocale vuurwerk zal bij geen enkele artiest in Kiev beter uitgevoe4rd worden als door deze 3 dus finale is beslist in de pocket, blijf alleen hopen dat ze het nummer nog wat onder handen gaan nemen, met EEN STERKERE MIX !

    De wat belegen productie is nu nog te braaf en tja daar komt de vergelijking weer : Te Wilson Philips achtig, en dat HOEFT NIET !

  42. Og@yne schreef:

    Het klopt >dat het lied meer luisterbeurten nodig heeft. Praktijk is dat er heel veel kijkers het lied pas voor het eerst of 2e keer horen/zien tijdens de semi’s en finale. Het algemene commentaar is vooral> beautiful hamony vocals but a forgetable cheesy song. Het maakt verder niet uit wat voor boodschap ze willen uitdragen.
    Outdated productie met te hoog cheesy disney/glee/highschool musical gehalte rechtstreeks uit die tijd dat het nog populair was. Heeft een revamp van dit type lied nog wel zin ?

  43. jos schreef:

    ik lees opvallend positieve reacties in het buitenland op onze inzending.
    daar maakt men hun favoriete lijstje en Nederland komt vaak in de top 10

  44. robbert-rotterdam schreef:

    De reacties van fans zijn interessant om te horen, maar de relevantie ervan moet niet overschat worden.. Fans houden over het algemeen niet van afwijkend,wel van, het is hierboven al gezegd, hapklare brokken. Fans vormen ook een minderheid van het stemvolk. Bovendien wordt 50% van de uitslag bepaald door jury’s. Ik vraag me af of het mogelijk is dat zij de vocale top van het festival negeren. En ja, naast de prachtige vocalen is het pertinent noodzakelijk dat er ook visueel een topprestatie wordt geleverd. Ik hoop nog steeds op een betere benadrukking van het verhaal en afwisseling van visuele aspecten.

  45. riccardo schreef:

    Ik hoop ook niet op semi transparant zwart kantige setjes maar veel meer op zn Lalalands :)
    De titel nodigt uit tot contrasten, maar zoals ze zelf ook zeggen een heel zwaar of sneu liedje is het niet. Kleurrijk en contrast in staging wellicht? Het verhaal…. sla niet door in zielig. Cry no more, eerder een positieve boodschap.
    Ik vind hem beter geworden, of is it only me?

  46. Excellent web site you have here.. It’s hard to find
    high-quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you!
    Take care!!
    Real Madrid Tröja