Eurovision in Concert 2014 op 5 april [upd]

Dit vind je misschien ook leuk...

8 reacties

  1. RiaNL schreef:

    Dat is leuk nieuws !! Ik verheug me er nu al op !!

  2. @lbert schreef:

    Yippie, leuk !!

  3. Raimond Smeets schreef:

    Geweldig!!!! kijk er nu al naar uit! 😉 dit is weer goed nieuws!!!!

  4. Hebbuzz schreef:

    Oj, oj, oj, så glad jeg skal bli dat EiC wéér op poten gezet wordt in 2014!!!

    En? Hoeveel artiesten hebben we al? ;-P

  5. johan schreef:

    ik begrijp niet waarom israel en albanie vorig jaar mee deden aan het junior songfestival en meteen na 1 jaar al weer afhaken.
    Albanie was wel laatst maar israel was toch nog 8 ste en veel te laag in mijn ogen. Het aantal kon terug op 15 gestaan hebben als belgie israel en albanie mee deden. Gooien allemaal roet in het eten.

  6. margreet buitendijk schreef:

    Zoooooo echt heeeel leuk !!!!!!!!

  7. Jasper schreef:

    Helemaal leuk! Ik ben zéker weer van de partij!