Frizzle Sizzle speciale gast Eurovision in Concert

Dit vind je misschien ook leuk...

5 reacties

  1. Michel schreef:

    Nu gewoon alweer zo’n zin in!!

  2. r schreef:

    Ik ook, heb er zin in..

  3. Hebbuzz schreef:

    Grappig, ik ging toch al, dus elke act extra die komt is een bonus

  4. Joepie schreef:

    Kei leuk! Heerlijk meebrullen met Alles heeft een ritme. :-)))

  5. Art schreef:

    De Armeense kandidaat Aram mp3 lijkt ook te komen. 🙂